gelecek mevzuu; loading...

4 Ocak 2012

adam pisliğin teki çıktı rıza baba

Rıza Baba'da bi kere demiyoki;

Aga bu nedir? Yine mi amk yine mi pislik çıktı yeter yaaa!

Ne la bu harbiden, ben her zap yaptığımda(evet, zaplarken diyorumki entelliğime gölge düşmesin) aynı lafı duymak zorunda mıyım?  Bide şu var;

Yat yat yat polis! (adam yatar hemen)
Kalk kalk kalk alın şunu alın şunu!

 Ulan daha 2 sn önce yatırdın adamı, biraz kalacak o öyle yerde falan. Sonra bide şu var;

"Çok dikkatli olmalıyız çocuklar." - Rıza baba
  
Şunu söylemeden geçersem ayıp olur;

"haydi çocuklar, gevezeliği kesin. Herkes iş başına!" - Rıza baba

Ohaaa, aklıma gelmeye hızla devam ediyo, al sana bitane daha;

"Aylin sen merkezde kal!"Rıza baba

Bide şu takkeli eleman varya lan, onunda şöyle bişeyi var;

"Ustaaaaaa, nooldu moralin bozuk gibi?"

Ekşına girişince telsiz-telefon bağlantısıyla şu olur bide;

“Araç hızlandı rıza baba, takipteyiz.” - arabada hangi hatun varsa o

Offfff az daha unutuyodum lan; bide komser hüsnü’nün hatunu var;

“ayyyy hüsnü, bak ne diceeeem!”

 Olm beynime işlemiş bu laflar, şu dizinin senaristleri artık başka cümleler bulsun lan, ne biliyim bi kerede arıza baba, "haydi çocuklar, iş başına!" demek yerine;

"Çocuklar haydi iş başına!" desin, ne biliyim olsun işte bi ekşın, kelimelerin yeri falan değişsin işte.

Neyse; çok içlenmişim harbiden haa. Olm en çok ne isterdim biliyon mu? Şu dizinin bi bölümünde de ben kötü adam oluyum. Ben deyim;

“Mallar fos çıktı mahmut! Kime ayak yapıyosun sen? Eyvah! Kahretsin, polisler!”

O değilde bence aylin kulağında kulaklık falan, wow’da level kasıyo çaktırmadan.

Şunu da bi izleyin lan; bu rolü almak için herşeyimi verebilirdim valla;


Sağlam. çok sağlam oyunculuk.

repeat after me!


[*]: ulu sözlükten sakirt'e selam ediyoruz ailecek.