gelecek mevzuu; loading...

17 Şubat 2012

okla gösterilen “bu kişi”ler

 Bahsettiğim “bu kişi”ler, facebookta yaratıcılığın sınırlarını zorlayan saygıdeğer arkadaşlarım.

“Bu resmi beğenmeyen beni listesinden silsin.” Hatta “bu resmi paylaşmayandan rabbin rahmetini esirgesin”(kabe resmi kendisi) gibi iddialı paylaşımlar görmüştü bu gözler ama bu seferki çok daha farklı ve beni küçük ibo'ya bağlayan bi mevzuu

  (üstüne basılan resim kabarır, ben öyle eşşek kadar resim koymayı pek sevmem)

 Yaratıcılık falan dedik demi? Kimin aklına geldi lan bu çok merak ediyorum valla, bahsettiğim olay şu aşağıdaki;

  Burda okla gösterilen kısımda (ok kullanıldığı gibi, parmaklılarıda var bunun) gördüğünüz üzre elemanın profil fotoğrafı var. Lakin aynen resimde çizdiğim gibi bir ironi sözkonusu; ok çok kesin kararlı bi şekilde köşeyi işaret ederken kullanılan dil sert ve ciddi, yazının karakterleri ise insanı görünce altına sıçtıracak cinstenken, elemanın profil fotoğrafı;  yaptığı paylaşımın karizmasını yarıp atıyor resmen.

Yanda ise farklı bir örnek görmekteyiz.

  Ben “bu kişi” yazısı ve oktan sonrasını okumuyorum açıkcası, yani ne yazmış umrumda değil. Diyelim umrumda; ne Hz Muhammed’e ne de Mustafa Kemal Atatürk’e olan hayranlığımı böyle dandik bi yöntemle ifade ederdim, hatta eder miydim ki? şimdiye kadar yapmadım en azından. Sırada başka bir örnek var;
 
 Aklıma ne geldi biliyon nu, hani hani facebook arada bi ansınız değişiyo falanya, profil fotolarını birden paylaşımın ortasına alsaya Mark. Ne ağlarlar ama lan, onca oklu resim çöpe direk.

 Bu gerizekalılar benide uyandırdı yalnız. Misal bende şunu yazıp; "BU KİŞİ, ......(burada hakaret falan var) elemanı etiketlesem aynı muhabbete gelmez mi? hmmm.

Gibi gibi.

  Bana çok ilginç geliyo lan, bilmiyorum belkide ilginç olan benimdir. Tuhafıma giden şeyleri söylüyorum işte, eğer normal olan bensem; 30 yaşına gelmiş  adamlara davranış bilimini öğretecek halim 
yokya. Kendilerine sorsan muhtemelen "ne var bunda?" diyecekler. Şimdi çok alakasız gibi gelebilir ama,  "Tanrı"  kelimesini kullanmaktan imtina eden eleman; aynı özeni başka şeylerde de gösterebilse keşkem, yandaki resimlere davet ediyorum sizi.

"Forwardla bakiim ne olacak?" mevzusu vardı eskiden, buda o kadar tutacak gibi ehehe.

Lan az daha unutuyodum, beni en derinden etkileyen ve gözlerimi yaşartan "bu kişi" paylaşımı;

Yazı, "bu kişi" paylaşım arşivine döndü ama neyse, birinin işine yarayacaksa ne mutlu bana :)

bay bay.